Bubbly

Lolli vill se en favorit i repris, så jag erkänner härmed att jag är oralt smart =P
Ja anspelningar på oralsex kan ju vara välkomna från hennes håll nu igen ;) Haha

I've been awake for a while now
You've got me feelin like a child now
Cause everytime I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go



Halkan imorgon då ja, gud nästan lite nervös nu ^^ Sen lussevaka med Lolli xD Hehe, en nykter sådan dock.. Köra lite öppningar och så =) Träna faktiskt lite på mitt daygame i söndes och gick riktigt bra. Öppna killen som jag skulle jobba hela dagen med och fick en massa IOI's. Nice boost. Har kommit på mig själv med att vara en social maskin, jag ger IOI's utan att egentligen göra det, vilket gör att jag kan verka vara intresserad av precis varenda människa jag pratar med. Inte konstigt att jag ses som ett enkelt target =P

Damn, bästa låtarna just nu Wild World - Mr. Big och Bubbly - Colbie Caillat.

But if you wanna leave, take good care
Hope you have a lot of nice things to wear
But then, a lot of nice things turn bad out there

Oooh, baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
Oooh, baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child, girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0