Nothing

Lång helg utan sömn. Ute med Jeppe och company igår =) Skönt att ha honom hemma.

Lite lust att vara klagig och så idag, ja det är min blogg så varför inte? Kom underfund med att jag inte har något som speciellt utmärks att vara mitt. Allt jag tar mig an blir som ett måste för alla andra att prova. Inget blir längre min hemmaplan som ensam spelare, utan jag måste mot min vilja gå med i ett lag där jag förväntas att ge all min entusiasm till alla dem som inte orkar ta av sin egen. Bara för att jag lyriskt berättar om något jag håller på med betyder inte det att jag vill att resten av världen ska göra det. Jag vill inte att mina hobbies ska bli något avdankat material man använder sig av när ens egen drivkraft saknas. Hur jag lever blir en mall för andra hur de kan agera utan att bli dömda. Om människor bara kunde leva sitt eget liv och sluta att försöka leva en version av mitt. Just nu är jag bara en blek kopia av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0