And all will turn to silverglass

Ännu en helg har passerat och intrigerna tätnar ytterligare. För varje ny måndag inser jag att mitt sommarlov blir kortare och kortare hela tiden, det går inte att trycka på pausknappen och låta tiden stå still, den bara springer ifrån mig i en allt snabbare takt. Ja det blir ju inte bättre av att man inte lyckas somna innan två på natten (även om jag för tillfället försöker vända tillbaka dygnet) och vaknar inte förrän tolv på dagen. Man kan ju säga att dagen redan är förstörd då. Men i skrivandets stund är det 50 dagar till skolastarten och därefter ytterligare 78 dagar till min 18 års-dag, alltså 128 dagar innan jag kan gå ut o fira på krogen och beställa in en drink lagligt =) Tiden kommer att gå sååå långsamt =/

Men men, till dess får jag nöja mig med hemmafester och alla festivaler vilket kommer att ta upp minst 21 dagar av sommarlovet ^^ Sen får man ju bara hoppas att plånboken hänger med på detta oxå, fast Vallåkra är ju redan räddat tack vare Lolli ;) Nästa happening blir SommarRock på torsdag, och fram till dess ska jag ha hittat min röst som jag tappat någonstans under helgen. För tillfället pratar inte Sara alls eftersom de enda ljuden som kommer fram är låga väsningar som endast hundarna verkar uppfatta =P Så vi får se vad farbror doktorn säger om detta lilla dilemma för sångfantasten nummer ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0