Salvation

Det finns inget så helande som hästar i alla dess former. I år blev Falsterbo Horse Show min räddnining! Ja det är intressant vad tävlingshästar, utställare och en taskig solbränna kan göra. Är en helt ny människa idag, även om denna dagen bara gått fel, nästan. Men så är det ju menat, det är ju den 22e.

Tack Carro för ditt besök idag =) Även om jag förlorade sådär tre eller fyra gånger, så är jag nöjd ;P Snart ny Singstarkväll igen hoppas jag!! Är så glad över att du inte försvunnit ur mitt liv ytterligare en gång.

Två månader idag. Lycklig?!


Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
Nothing I can do
A total eclipse of the heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0