Paradis

Igår försatte jag mig själv i paradiset, nu är det ingen återvändo.  Har nu sagt det, och ångrar inget - jag älskar dig!

Har ju glömt att återberätta min lilla tripp till Säffle på fem dagar med Carro =P
Orkar inte göra en hel reseberättelse, så det blir väldigt kort..
Resan har bestått av:
* En 450 kr dyr taxiresa som varade i 20 minuter
* Falsksjungade musikanter på Göteborg C
* Förolämpning av äldre damer i en nästintill tom tågkupé (det enda som fanns var just dessa två damer, och vi)
* Oväntad bussresa mellan Medelpad och Säffle (tågspåret var nerlagt)
* Orientering i regniga Säffle på kvällen, med målet att hitta till vår stuga med en värdelös karta och vägbeskrivning
* Tjejsnack som fått våra medresenärer (som ej kände oss) att le stort och önska oss lycka till på resan
* En alkis som lovsjöng sin Anna Nicoola Smith 2 (riktiga namnet var Sabina), "fixade jobb" till ett par musiker, och skällde ut oss för att vi inte gick till nästa perrong
* Detta och mkt mkt mer

Och så klart en massa innebandy... (och killar, ellerhur Carro?)

Jag vill åka tillbaka.. Men som sagt, nästa år blir det bil.    Malmö Open nästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0