.....

Jag blir så arg på alla dessa människor som verkligen försöker få en avundsjuk eller svartsjuk. Vad är meningen med att locka fram den sidan hos nån annan? Jag bryr mig inte om vad dom tjänar, vilka människor dom umgås med eller vem som har sex med vem, det är bara materialistiskt i slutändan. Det är någon man kan förlora när man minst anar det. Jag blir inte avundsjuk eller svartsjuk av detta, jag blir irriterad över att människor inte lägger sin energi på bättre saker, så grattis ni fick en reaktion, en så pass stor reaktion att den nämndes här. Hoppas ni är nöjda med er själva.

Tillbaka till det vanliga bloggandet då ja. 18 år nu, men inte fullt utnyttjat. Blivit "krogrunda" i Malmö under helgen och nästa är det samma sak som gäller. Favoriten är så klart fortfarande B&B, men vidga sina vyer måste man ju ^^ KB och dansa på fredag kanske? =) Snart är både Eddie och Jesper hemma och då ökar så klart förutsättningarna för en härlig Malmöhelg, har speciellt varit lite tomt utan Jesper. Tänk att ens helger bygger så mycket på vem man umgås med, vilken tur att jag har Carro då alltså ;) Eftersom jag fyllt år så har jag fått presenter xD Blev många hårda paket iår, och några tunna. Vad sägs om en ny digitalkamera, Sony T200-R, med fodral och minneskort, rödvinsglas, vitvinsglas, ölglas och snapsglas från Kosta Boda Line, kaffemuggar designade av Filippa K, pengar, pengar, pengar, presentkort, kläder och smycken.

Helgen har varit riktigt trevlig kan man säga, men vissa saker är alltid sämre än andra. Igårkväll var verkligen en hemsk kväll, ångest över att skolan skulle börja igen blandat med en rejäl sömnbrist. Nära på att göra ett rejält misstag, men tiden räddar mig alltid i sista sekund. Jag förlitar mig på ödet.



Carro och jag på B&B

Lars Winnerbäck ger mig nostalgi

Fru Hjärter Dam står stel och sjunken ner i dyn
och hon väntar på ett stjärnfall i skyn
Inte för att hon vill önska sig nånting
Nej, hon önskar ingenting
Men hon vill se att det som glittrar mest ska falla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0