I'd be surprisingly good for you

I don't always rush in like this
Twenty seconds after saying hello
Telling strangers I'm too good to miss
If I'm wrong I hope you'll tell me so
But you really should know, I'd be good for you
I'd be surprisingly good for you

En kort, men ändå oändligt lång helg har det varit. Vill faktiskt inte att den ska ta slut! Utekväll, högskoleprov,  skräckfilm och slappande. Just nu lever jag på hoppet om att lovet ska gå i samma bana, men inget blir ju som man hoppats på. Körlektion kl 9.15 imorgon, vilket betyder att jag kommer ligga uppe hela natten och läsa i teoriboken. Ibland hatar jag den del av mig som alltid vill vara bäst, som alltid vill behaga men ändå samtidigt bli behagad. Bekräftelse är en drog.. Bekräftelse tillsammans med sex, sällskap och alkohol. Hade varit så mycket enklare om man bara kunnat ta något för det, något dämpande.. 

Imorgon är en ny dag, en ny vecka, en ny chans för mig att göra rätt i livet.

I won't go on if I'm boring you
But do you understand my point of view?
Do you like what you hear, what you see
And would you be, good for me too?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0