If I

If i was beautiful like you
I would never be at fault
I would walk in the rain
between the raindrops
Bringing traffic to a halt

En dag kvar, sen looooov!! Ska ringa körskolan imorrn o försöka boka tid till lite körlektioner, lite sent ute nu - jag vet.. Men bättre sent än aldrig ^^  Just nu cirkulerar mitt liv runt en enda sak - 14 november =P Att bli 18 är verkligen stort för mig, även om Lolli blir 19 två månader senare ;] 20 dagar kvar, 20 dagar!, det är typ ingenting alls ju. Ändå har tiden aldrig gått så långsamt (eller jo det gör den nog varje år vid denna tiden, men ändå =P)..

Veta en sak till? - Jag är lycklig xD

But that can never be
that will never, never be
Coz i'm not beautiful like you
I'm beautiful like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0