Speed Up

Try to keep up with me
'Cause I can give you some
All the loving you need
I give you such a rush
Baby step up your game
Keep up with my pace
I know that you want it
Don't hesitate

All press har nu äntligen släppt, och kvar är bara ett par lugna dagar i skolan ^^ Ja helgen var som vanligt godkänd =) "Konsert", en massa filmtittande och så fick jag träffa två av de underbaraste människorna i mitt liv xD

Kom idag underfund med att det inte alls är länge kvar till jag anses vara vuxen nu, känns väldigt overkligt.. Snart kan jag gå ut på krogen utan att få dåligt samvete över att vara minderåring.. Haha ja mitt stora problem är nog just mitt samvete som hindrar mig från att ha kul för tillfället =P Lovet snart här med sina vanliga nöjen ^^ Fest och flört står helt klart på schemat. Och sen så ska jag ta tag i min Aerobic Striptease nu igen, har blivit lite försummad nu på sistone pga alla läxor.. Spritter i kroppen bara jag tänker på att få dansa igen  =D

I want you behind my bedroom doors
Ready or not, we're about to speed up
I'm lovin' you

I can give you 100 percent of me
If you'd come I'm sure that you will see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0