Finally

Jag fick min höst som jag önskat, ja eller iallafall imorse =) Lätt duggregn som så skönt svalkade men inte blötte ner. För att komplettera detta ytterligare gick jag till Espresso House och köpte varm choklad till bussresan ut till Vipan. Kan säga att både Lolli och Miia blev glada när de fick varsin pappersmugg med denna brygd. Därefter har dagen bara flutit på, men bytt ut sin gråa skepnad mot stark sol och värme. Näst intill en perfekt dag om jag får säga det själv ^^ Övningskört utan större problem och alla läxor klara. Verkar som att helgen ska ägnas åt avkoppling för en gångs skull. Är extremt sugen på en liten utflykt, men alla kandidater till det är tyvärr upptagna..

Har bestämt mig för att bli olyckligt förälskad  xD  Att ha känslor för någon men att inte behöva ha ett ansvar gentemot den. Bra idé eller vad? =P Haha.. Men Lolli har dock ett bättre förslag - Ice Queen! - noll känslor, noll ansvar. Fast man måste ju ha lite i sin vardag anser jag ^^

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0