Ingenting

On the road to safe
I kinda tripped along the way
It just seemed like a nasty hassle
The path was greener on the one less traveled
That's where I remained

Inget går som det ska och det finns ingen annan att klandra än mig själv. Att försöka bygga upp en tillvaro perfekt för mig och alla andra går helt enkelt inte, och jag får offra det som är mig kärt i slutänden. Igår var första gången någonsin jag grät mig till sömns och idag är jag som ett tomt skal. En zombie som vandrar runt med ett påklistrat leende för att inte belasta omvärlden med mina problem. Inget varar förevigt och detta sörjer jag . Vad är meningen med att satsa allt om man ändå in får behålla det livet ut?

But the paint on me is beginning to dry
And it's not what I wanted to be
The weight on me
Is hanging on to a weary angel



I feel better when I paint my days
With purple seas
And left out greys
Strange is just a different point of view

Jag vill ha en anledning att fortsätta, något som gör mig glad. Hästar, musik, vänner, shopping och frukostar på Espresso House. Det som påminner mig om mitt liv, det riktiga livet jag valt och inte den fantasin jag letade efter.

But the paint on me is beginning to dry
And it's not what I want to be
So wait on me
Wait on me

Men mest av allt, vill jag nog ändå ha dig. Man saknar aldrig något lika mycket som när man förlorat det.

You should see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0