Sensommarens död

Do you believe in life after love?
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no

Ja nu är det snart dags att sätta på sig de svarta dräkterna, slöjan och lackskorna. Dags att ta farväl av sensommaren som nu sakta dör för detta år. Kvar blir de kalla och hårda vindarna som lämnar oss huttrande vid busshållsplatsen där vi drar jackan tätare omkring oss och våra kläder som aldrig är tillräckligt varma. Men hösten har något mystiskt över sig, något som väcker förhoppningar och ambtioner som man sedan länge trott varit förlorade. För mig betyder hösten min födelsedag, ja den 14e november kommer allt närmre =) Nytt på listan är att det även är samma dag som mitt kunskapsprov för B-körkort äger rum ^^ Så mitt höstlov kommer nog mestadels bestå av körkortsteori =P Och kanske en liten halloweenfest eller två..

För att hålla gnistan igång under denna grå årstid kan man gå på bio och fika i timvis på Espresso House xD  Gjorde detta med söta lilla Carro min igår. Gud vad jag älskar kvällarna i Malmö! - atmosfären, människorna - detta är mitt själsliga hem.. Men så som kvällarna tar slut, gör även min ledighet. Helgen börjar att sina bort och jag måste tyvärr ta tag i alla de läxor som ligger på hög och väntar på att bli gjorda. Även om det är mycket att göra och på lite tid, så trivs jag väldigt bra i skolan och vill inte missa en dag utav den.

Vissa är inte normala helt enkelt.. =P

What am I supposed to do,
Sit around and wait for you
Well I can't do that
And there's no turnin' back
I need time to move on
I need love to feel strong
'Cos I've had time to think it through
N' maybe I'm too good for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0