Brustna hjärtans höst

Not so long ago
We both felt love became a word
No more than that
With sex that felt like wings without a bird

The only thing that we both love
Is in the cradle that we rock
Six hands, six feet, but just one beat
The ticking of the clock

Inte skrivit på ett par dagar nu bara för att jag varit lite rädd att kläcka ur mig sådant som inte ska delas med allmänheten, och tro mig det hade inte blitt trevligt om det hänt. Jag tror att mitt hjärta har brustit, för jag känner inget, absolut ingenting. Jag är inte arg, inte ledsen, jag är helt tom. Jag kan inte skriva av mig som alltid annars för det finns inga känslor som kan sättas på pränt. Det är lite kusligt nästan, att inte känna något, man blir lite utav en zombie, typ knappt levande men inte heller död. Jag fick höra att det är vid sådana här tillfällen man får reda på hur en människa verkligen är, och att jag kan ses som den trogna och lojala typen. Så ofta hon sagt åt mig att låta honom förlora mig pga allt han gjort och fortfarande gör, men ändå har jag fortsatt och bevarat hans hemlighet som min egen. Jag fick min belöning, jag var honom trogen, han var trogen, men inte mot mig, inte mot någon.

Solid wood will rot
If you don't keep it from the rain
We were surprised when we found out
That love feels just like pain

I always heard I could get hurt
I knew that from the start
Break my face, my back, my arms, my neck
But please don't break my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0