La Dolce Vita

Och så sitter man här dagarna efter jul och inser att man inte gett bloggen den minsta tanke.

Det var ju firande för fyra födelsedagsgrisar på lucia, och det kunde man kalla en fest. Maskerad med Hollywoodtema och alla som kom hade den kvällen ett alter ego. Där var Lara Croft, Dita von Teese, Miss Moneypenny, Sandy, Dr Evil, gangsters, Dolly Parton och många många fler. Lite pics på folk här nedan =) Alla bilder finns självklart på Facebook.


Miss Moneypenny och Sandy à la Grease


Moneypenny, Elizabeth Swann, Lara Croft och Dita von Teese


Dolly Parton


Dr Evil och Phoenix


Sonny, Hancock och Ennis del Mar

Kan säga att den kändes riktigt lyckad och jag vill verkligen köra något liknande snart igen. Fast minus ett astmaanfall och ambulansbesök. Det är lite läskigt hur man kan känna hur tiden stannar upp och samtidigt så verkar alla ens problem så små och obetydliga. Att se in i ögonen på den man älskar och då inse hur mycket den betyder för en och att man vill spendera resten utav sitt liv med den.


Sedan kom julen ganska fort och innan jag hann uppfatta det så hade julafton kommit. I min familj firar man då både på lillejulafton och själva julafton, så dubbelt upp med julmat och paket. I år var det pappas jul så fick fira med mamma på lillan och passa på att även fira med pojkvännen eftersom hans pappa jobbade. Julmys med mammas sida av släkten och efter att ha jobbat öppning på restaurangen så var man rätt sliten när det närmade sig midnatt. Men inte ville man somna förrän man hört "God natt älskling, och du, god jul". Och så kom julafton med morgonjulklapp och sedan den långa väntan till julfirandets början och Kalle Ankas jul. I pappas familj är det julklappsöppning som gäller efter Kalle, ja har man två små kusiner så är det bäst om man vill ha någorlunda ro under kvällens gång. Fast denna gången hade det nog kvittat, Filippa fick nämligen en Hanna Montana-gitarr med mick och så var det konsert för hela slanten. Men inte störde det mig inte, nä för min julklapp hade gjort mig så pass glad att det var omöjligt.

Jag fick en bil.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej i natten! Kom in till min sida om du är intresserad av en ny bloggdesign, må väl :)

2009-01-06 @ 03:06:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0