Long time no see

"Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna"

- Oscar Wilde

Var några dagar sen man skrev något av ringa värde här. Får fint skylla på att jag levt livet utanför bloggen istället. Har blivit Clarkkonsert, utgång, skolstart, för att nämna några. Det man mest längtar till nu är att Eva ska bli frisk så ridlektionerna kan starta igen. Sista terminen i gymnasiet har nu börjat, sista chansen att göra så bra ifrån sig som möjligt innan det ska sökas till högskolan. Allt ska in senast 15 mars, usch nu kommer redan oron över vad man ska göra om det inte blir som man tänkt. Funderar starkt på att ta upp journalistikbanan igen om det inte skulle gå vägen med veterinärstudierna, inte 100% utan mer ta lite fördjupande i ämnet medan jag försöker skaffa erfarenheter nog för att kunna söka in i kvot 2 i Köpenhamn istället. En annan idé är att faktiskt mönstra trots familjens ogillande och se om det finns någon chans att få ligga på Livgardet i Stockholm (som jag alltid velat). Då får dansen bytas ut mot någon mer effektiv träningsform, eller iaf kombineras med styrketräning, så man är i toppform. Ja eller typ.. =P

28 dagar till Malmö Open, både längtar dit och inte.. Skräckfylld spänning är nog hur man bäst kan beskriva det, men helgen kommer att spenderas med Carro, så då ska det inte vara några problem =)

"Jag kan motstå allt, utom frestelser"

- Oscar Wilde (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0