Träna träna träna =)

Sedan jag kommit hem från skolan idag har jag åstadkommit 125 minuters träning - 20 min powerplate, 30 min motionscykling och 75 min aerobic striptease - alltså 2 timmar och 5 minuter. Att ta sin medicin och även få extra inskjutet av doktorn gör att energidepåerna ökar kraftigt =) Dock säger något mig att en trevlig träningsvärk kommer infinna sig.. Fast det finns inget bättre än vetskapen om att träningen gjort nytta. Dessutom har jag nog gjort av med tillräckligt mycket energi nu för att kunna sitta ner och göra mina läxor till imorgon, och kanske till och med lyckas somna i någorlunda tid för en gångs skull. Lolli fyller 19 idag xD Grattis gumman!!! ^^ I present fick hon en penna från skatteverket ;) hehe.. nääe, hon fick sin present av mig redan isomras eftersom jag hade svårt för att låta bli att ge henne den =P Firandet sker imorgon med utgång (ovanligt), fast Slagt byts ut mot KB =) Dansa, dansa, dansa natten lång.. Ja iaf kvällen, träningarna börjar igen på lördag så lite pigg får jag ändå vara - och nykter! Nä nu väntar satirtexten och matte D..

- Varför fejkar så många kvinnor sin orgasm?
- För att så många män fejkar förspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0