Vi älskar inte folk för att dom är vackra, utan dom är vackra för att vi älskar dem

Någon gång kommer detta brista och jag kommer att stå ensam kvar bland spillrorna.
Men tills dess..

Jag gillar mitt liv, även om det inte alltid går som jag önskar. Visst är jag kär, men det måste jag komma över för mitt eget bästa. Vem orkar vänta på drömkillen i evighet? Dessutom vet jag inte om det varit äkta kärlek, men jag hoppades. Jag hörde någonstans att äkta kärlek finns, det är bara att livet kommer i vägen emellanåt. Haha, vilken klyscha! Någon börjar mjukna lite..

"I början, när vi verkligen älskar någon är vår största fruktan att den älskade ska sluta älska oss. Vad vi borde frukta och fasa för är naturligtvis att vi inte slutar älska honom när han är död och borta."
Vid starka känslor utvidgas pupillerna - är mina stora som tefat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0