Den berömda drömmen

Nu är midsommarafton slut, natten avverkad och midsommardagen påbörjad. Traditionen följdes (även om några av blommorna var från trädgården och vi klättrade över min grind nio gånger) och imorse vaknade jag upp med en Lolli sidan om mig och en hög tillplattade blommor i en plastpåse under min huvudkudde. Vi spekulerade igårkväll vem jag skulle drömma om, och för båda stod svaret klart, men icke. Jag drömde varken om G, B, S eller M. Faktum är att när jag vaknade upp var jag helt bombsäker på att jag inte drömt om någon alls och kände mig lite smått besviken, men det slog mig sedan - jag drömde om ingen mindre än Daniel Zetterman, haha, det ni! Jag behöver alltså inte charma in mig i familjen för att få Springfield Farm i min ägo, det är ödet.
Drömma går ju alltid? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0