Jobba jobba jo-obba!

Jag vet inte varför, men jag älskar mitt jobb hittills! Sjukt nöjd med att jag klara min intervju så bra och fick tjänsten (1-0 till mig på arbetsmarknaden ^^). Sitter just nu och varvar ner efter kvällens stängning. Varje gång jag är där så träffar jag så mycket nytt folk och sen även folk från mina tidigare år här på landet, folk som jag aldrig trodde att jag skulle träffa efter högstadiets slut. Sedan kommer ju hela grejen med att killar försöker tvinga på mig deras nummer och boka dejter med mig. Bara idag har sju killar gett mig sitt nummer och ytterligare fem har tyckt att vi skulle ses efter jag slutat. Haha, vem vet, man kanske träffar drömprinsen i kassan en dag? Nä nu är det dags för mig att sova lite, kan inte sova bort halva söndan ju. Sjuukt onödigt isf! =P En sak till bara.. Juden ^^ Haha Ja, jag vet, dålig humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0