Lovely

Jaha, då sitter man vid datan när man egentligen borde sova =P Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in ett nytt lass tvätt så mina jobbekläder kan vara rena till imorrn (senare idag?). Haft stängning igen och sitter just nu med dagens fynd från kakskåpet framför mig, en numera halväten chokladmuffins. Man lär sig aldrig och har nu ont i magen, igen. Haha, tror att resten av kakorna som jag fick med mig hem får gå till resten utav familjen även om jag gissar på att det är Alex som kommer käka upp alla. Vi gjorde hål i hans öra igår (eller om man räknar att imorgon är senare idag, så blir det iförrgår), det tog lååång tid och jag var fan svimfärdig när det var klart. Förstår inte hur jag kan reagera så kraftigt på att köra igenom en nål genom nåns örsnibb när jag kan dissekera utan problem. Ajja, fint blev det =) Fast mamsen och Magnus blev inte så glada när dom fick veta, så tydligen ryker smycket när pågen kommer hem igen.

Imorgon (haha, ja, senare idag) kommer Lolli hem ! xD Man kan tro att jag saknat henne lite ;) Och midsommar är vår chans att bli fulla ihop ^^
Jag blandar drinkarna och hon sveper dem - en perfekt kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0