Miss Körkort 2008

Ja som vanligt så har det varit inaktivt här, det verkar vara en evig trend. Blir inget längre inlägg nu heller eftersom jag snart ska köra till jobb (jepps, KÖRA, som i att man har körkort!!!). Som jag då precis avslöjade så har jag fått den där lappen som säger att jag är behörig att sitta i en bil och brumma runt utan en ÖVNINGSKÖR-skylt i ändan. Snacka om att det känns härligt. Och hur firade jag detta? Jo jag körde Lollis bil till Höör där jag sedan jobbade gratis på hennes jobb i 5 timmar. 31 landgångar senare åkte jag tåg tillbaka till Malmö. Ett riktigt firande ;) Fast jag tog igen det sen på kvällen genom att köra mammas lilla sportbil korsochtvärs. Tydligen ska man köra upp tre tankar när man tagit körkortet, ska vara en oskriven regel som jag aldrig hört talas om innan. Hittills är jag uppe i en kvarts tank.. I've got some work to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0