Tekniknördvarning

Och så sitter man här igen, visst är det ganska märkligt att en dator kan ta upp så pass mycket utav ens tid. När man var yngre klarade men sig utmärkt utan både dator och mobil, nu är man beroende utav bådadera och man vet inte hur ett liv utan dem skulle fungera. Ja och utvecklingen utav detta är såklart att när jag ska ha en ny mobil så måste jag tänka på att hitta en med bra musikuppspelningsalternativ, för mp3n blir ju alldeles för mycket att även den bära med sig. Ja helst ska telefonen även ha en superbra kamera så att jag även slipper den extra vikten. Och så mailåtkomst, internetuppkoppling, massivt minneskort som rymmer allt jag vill ha i telefonen, osv. Fast frågan är om jag behöver allt det? Jag har ju en fungerande dator med internet och mail, en digitalkamera med de allra senaste funktionerna, en mp3 som rymmer fler låtar än vad jag orkar lyssna igenom. Ja egentligen behöver man väl bara en telefon som det gär att ringa och smsa med. Fast musiken, den får inte försvinna helt. Man måste ju ha en backup om mp3n skulle ladda ur ;)


Fast även om jag kommit fram till denna smarta lösning så sitter jag ändå och velar över vilken telefon jag ska välja, Sony Ericsson X1 eller W595?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0