Play me all night long

Någon köpte Guitar Hero World Tour igår, och med någon menar jag såklart jag ^^ Fick fira med ett stopp på Espresso House, det är tur att man har en pojkvän med bil som ställer upp med att köra. Blev lite spelande innan jag skulle till frissan och fixa en ny look igen. Ja ny och ny, numera har jag fått min gamla hårfärg tillbaka. Typ. Efter tre timmar med färgande och hårinpackningar fick man trotsa snövädret för att ta sig iväg hem. Jonathans bil var tyvärr inte perfekt för jobbet så vi bytte med pappa och körde hans bil istället. Så hem om och fixa till oss, sedan in till Malmö igen för pokerkväll hos syrran. Även där blev det lite GHWT. Kan inte säga att jag var särskilt duktig på poker, men jag försökte iaf. Tror att Ps3 mer är mitt kall. Fast vi vet ju vad dom säger om tur i spel och kärlek, och jag tror att jag väljer kärlek framför spel.

Man kan säga att det blev sent igår, ja eller idag. Kom inte till ro förrän vid fyra och sedan ringde alarmet vid sex. Stackars Jonathan skulle upp och jobba. Hade allt lite dåligt samvete när han körde iväg och lät mig sova vidare. Hade varit mer rättvist om jag åkt med honom och tagit bussen hem från Södervärn. Nä nu har Little Nicky slutat och jag tror att det vankas kvällsmat inom kort. Vattnas i munnen bara jag tänker på mat. Mmmmm, mat och sen snacks. I wish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0