Jobb, jobb, plugg, plugg, jobb, plugg, jobb

Jepp, där har ni mina dagar i en sammanfattad version. Lyckligtvis så fylls stunderna mellan dessa ut med en massa pojkvänstid. Har just nu lagt ner Matte E för tillfället, känner att jag inte har tid med det samtidigt som jag repeterar Matte C för att kunna "hålla lektioner" i det. Och så började jag som sagt att göra om på mitt rum, typ total renovering, vilket resulterade i att jag i nuläget lever i en sanitär olägenhet. Kan tillägga att jag sedan jag gick upp imorse har hållt på med rensning fram tills nu och det märks knappt.. Imorgon blir det inget med renoveringen för då är det kvalitetstid i stan och bio med sötnos som gäller. Lördag kanske? Efter någon timma i bil och middag hos morfar min. Nä nu är det dags att fortsätta så att jag får undan lite till innan jag ska sova. Jag lovar lovar lovar att bli lite duktigare på att uppdatera (iaf skriva lite mer underhållande inlägg) så fort detta är klart!

Kommentarer
Postat av: Engman

Grattis, du vann auktionen med 70:- kontakta mig via mail. =)

2008-10-18 @ 10:08:00
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Ja, klockan är ju ganska sent, hoppas du fick gjort det du ville göra, ha det bara fint. Bets regards Fredrik.

2008-10-19 @ 01:25:18
URL: http://socialpsykolog08.blogg.se/needs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0