Magsjuka, tequila och raggarrock

Jo det har varit svårt att missa att jag varit magsjuk från och till nu efter semestern, men vem stoppar det egentligen? Det roliga är när kroppen bestraffar en efter lite väl mkt aktivitet och vrider runt magsäcken på en. Gör faktiskt lite ont då. Men men, vi överlever alla det förr eller senare (förhoppningsvis). Jag är lite stolt över mig själv efter förra veckans strapatser, jag har nämligen vågat i mig tequilashots igen. Tog bara 10 månader.. =P Och vad tänkte man när man klarat det? Jo - Var det detta jag oroat mig för?! Tror att jag hädanefter kan ta tequila utan att fasa ytterliggare en superfylla med toalettstolen som bästa vän. Och så har jag sett och åkt (och provkört) bilen jag ska ha som gift. En rosa Lincoln cab med vita lädersäten, fyrsitsig såklart. Det enda som saknades var brylkräm och en stålkam. Jag hade lätt passat in på Vallåkra med raggarrocken som kom HÖGT ur högtalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0