En alkoholspetsad mardröm

Efter gårdagens festande (som jag kommer att skriva om ikväll) kan man säga att jag somnade rätt snabbt när jag väl la mig i sängen. Lagt kort ligger? Dock blev det inte någon större skönhetssömn då jag haft en mardröm som bara blivit värre och värre. Det var inte en läskig "jag blir jagad och tror att jag ska dö"-mardröm utan en mardröm som tog upp alla känslor och scenarion jag räds för. Tror att det var alkoholen och faktumet att jag släppte loss som triggade mina drömmar. När jag vaknade var jag rädd och illamående, och det enda jag ville göra var att få somna om och inte behöva ta tag i drömmen just då. Men jag kunde så klart inte somna om och drömmen lurar i mitt bakhuvud nu, ett hånskratt som inte vill sluta, ett ansikte som jag örfilar gång på gång, händer som skrapas mot grusig asfalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0