Your heart will lead you home

Jag kommer att sakna att ha ett förhållande. Är inte längre den typen som drar ut varje helg och festar dag som natt. Fick iaf sex trevliga månader, men att konstant bli påmind av sin omgivning om vad som hänt är rätt jobbigt faktiskt. Vet att alla vill mig väl, men att prata om det om och om igen river endast upp såren. Inte läker dom när inte tillfället till det ges. Dessutom blir jag ledsen när människor börjar snacka skit om honom med mig, för han är en betydelsefull person i mitt numera förflutna. Och jag vill inte tro att jag slösade bort tid på honom, jag ser det som en god investering i min egen mognad. Han gjorde några felaktiga val och vi vet båda vilka dom är. Konsekvenserna för dem blev som dem blev, men inte ska han smutskastas för saker han inte gjort. Visst gör det ont att sakna honom, men jag är glad att det gör det för det betyder bara att han varit en person som jag inte velat förlora och att förlusten faktiskt var stor.


Och så ytterligare lite Katy Perry. Låten som var mitt egen anthem i Turkiet. Så sjukt mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0