Glad Påsk

En glad påsk på er allihopa! Någon mer än jag som redan tröttnat på alla påskägg och gula dekorationer? Som tur är får jag inget godis längre utan istället små presenter. Av pappsen fick jag den senaste Donna Karan-parfymen till min nu återigen kompletta samling. Mamsen har inte plockat fram presenterna ännu. Iaf, blir först påskfirande på Vagabond med pappas sida av släkten och sen ska jag hem till Lejongården igen för firande med mammas sida. Ska bli klippt och lite sånt idag, så mitt hår inte ser helt förjävligt ut längre. Ja Larsson & Lange söker nya hårmodeller nu igen så funderar på att vara det för dom en andra gång.. Fast vill behålla längden på mitt hår och slippa lugg ^^ Enkel att jobba med?

Nä men annars leker ju livet och tatueringen läker bra =) Jag är så förälskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0