Långweekend

Så allihopa, då flyger jag till Blåkulla för det årliga träffen med mina kära vänner. I år ska vi nog komma på någon rolig ramsa som får tårna att trilla av på olyckliga människor. Hoppas att ni inte saknar mig alltför mycket, bara titta upp mot himlen så ska ni nog se mig flyga där bland molnen. Min kvast börjar bli lite ringrostig så faller ner lite strån då och då.



Såhär ser då jag ut inför våran sammankomst. Tyvärr har jag inte lyckats odla fram någon vårta på näsan, men mitt skratt har förbättrats sedan förra året. Nu kanske jag kan skrämma fler än nyfödda kattungar. Sen har jag ju även tagit med mig Alice, min svarta katt som nog kommer att bli lite åksjuk under resan. Hon tar inte flygningar så bra som jag hoppats på..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fin blogg! =)

2009-04-10 @ 14:17:08
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0