Phoenix

Idag började jag att tycka om skolan igen. Det var ju faktiskt inte så hemskt som jag trodde. Sen gör ju även en bra klass väldigt mycket. Hade retorikfokus idag så blev många kroppsövningar, bland annat massage. Jag som annars inte tycker om när folk knådar mina axlar njöt faktiskt lite. Är nog rätt spänd i hela kroppen. Sitter just nu i soffan och tittar ut över gårdsplanen. Katya ligger såklart där ute och vilar i solen, finns inte en chans att hon skulle gå in så länge det är ljust. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha hemmakväll eller sticka iväg. Är medbjuden till nationen så kanske tar jag mig i kragen och sätter igång Uppdrag Phoenix, men får se hur kvällen utvecklar sig. Ska först få en spelleverans, sen kan jag bestämma mig för vad jag vill.

Såhär ser jag ut denna kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0