Småpynt i livet

Allt bra idag? För mig är det en bra dag, en glad dag. Ska snart sätta igång med lite fix inför kvällens 20-årsfirande. Sen får jag ta tag i allt som ska vara klart till morgondagens plåtning. Tror ni att jag lyckas skriva mitt danska tal på fyllan inatt? Själv tror jag att det förmodligen kommer att flyta på bättre än vad skrivandet gjort de senaste två veckorna. Har inte haft någon inspiration alls och det suger verkligen. Och så måste jag ringa till Köpenhamns Universitet och fråga innebörden utav brevet jag fick utav dem i torsdags. I korta drag stod det att jag skulle skicka in mitt betyg i Matte E innan 5 juli. Ingenting om hur antagningsprocessen ser ut för mig i år, om jag måste göra om prov och intervjuer eller om det sparats sedan förra året. Och så fick jag reda på att jag kunnat läsa in matten under sommaren förra året, så jag hade redan kunnat vara inne på min andra termin i Köpenhamn nu. Sånt är livet. Sedan trodde jag att jag hade drag på min bil också. Tur att man håller koll på sin bil.. Visade sig såklart att jag inte har det, så nu får Magnus köra min cykel till Malmö idag. Allt bara för att jag ska slippa behöva gå hem från festen inatt ^^ Nä dags att fixa hår och smink, måste ju tänka på hur jag ser ut numera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0