The time is out

Så, gårdagens inlägg är nu borttaget igen eftersom jag sagt att det bara skulle vara uppe i en dag. Det kallas känsloavskrivning. Om någon har vidare kommentarer får dom gärna skriva dem. Ett inlägg som kan ses som stötande vill jag inte ha på min blogg, därför var varaktigheten på gårdagens inlägg inte lång. Men terapin det var för mig att skriva inlägget var bra för mig. Till Glader!, vi har alla skilda åsikter och om det inte vore så hade det varit tråkigt att leva i denna värld. Men om du är den jag tror att du är, så får du även förstå min sida utav historien och sinnesstämningen när jag skrev inlägget. Då jag inte vill ha personliga påhopp och utpekningar i min blogg så försvinner inlägget trots alla "feel good"-kommentarer jag fått om det. Istället kommer det att läggas på min lösenordsskyddade blogg, så endast dom med tillåtelse från mig kan läsa det igen.

Och ännu en gång, jag godkänner inte inlägg som är utav reklamtyp och inte heller anonyma kommentarer.

Kommentarer
Postat av: camilla

fin blogg du har :)

2009-04-05 @ 14:31:49
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0