Lugnet före stormen

Frukost, New York-planering och igenomläsning utav jobbpolicyn. Med tanke på att jag åker om en vecka så är jag väldigt upprymd, men tiden tycks inte räcka till för allt jag vill göra. Var på introduktionen för det nya jobbet igår och jag blev positivt överraskad eftersom min lön är betydligt högre än den på mitt vanliga jobb. Fast alla inkomster, stora som små, välkomnas nu när en lägenhet hägrar sig. Mitt nuvarande schema ser ut såhär; Båstad fredag-söndag, hemma måndag och tisdag, New York onsdag-tisdag och tillsist rustur tisdag-lördag. Min rustur börjar som sagt samma dag som jag kommer hem från NY, men eftersom jag landar i Köpenhamn blir det inte så svårt att ta mig till universitet :)

Sen fick jag ett samtal idag om att min laptop är lagad, så nu kan jag äntligen bli bättre med både uppdatering och lagring utav mina filer ^^ Den ska ju helt klart med till NY så att jag kan fota upp mitt minneskort varje dag. 275 bilder om dagen borde väl räcka, eller?.. Det tråkiga med HD-upplösning, bilderna tar upp så himla mycket plats. Iaf, ikväll när datorn är uthämtad och jag avklarat dagens alla bestyr ska jag inviga mitt mobila bredband som jag köpte förra veckan :) Dock får det stanna hemma när jag reser, tror inte att jag är särskilt sugen på att betala en dyr räkning på varken mobiltelefon eller bredband. Dags att ta tag i denna dagen! Få undan lite matte så att jag kan åka och störas med Linus efter att han slutat jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0