Skönheten med att vara ledig och fri

Just nu vill jag gå på en Clark-spelning och dansa loss till Yeah Baby. Sörjer faktiskt lite att dom lagt ner bandet, men men, jag har iaf deras skivor. Dock tycker jag det är synd att vantarna inte hann läggas på de nyaste alsterna (trots att jag inte vet om dom gavs ut på singel). Bjuder här nedan på en bild från en av de senaste spelningarna jag och Lolli var på. Kanske vi en dag kommer att vara på en igen..


Jag vet inte varför, men jag har nog börjat att skriva en bok. Började att skriva ner lite random saker och det har nu format sig till en handling. Inte för att jag kommer att utveckla det till något, men det var rätt kul att skriva längre saker än bara dikter och noveller (som jag för övrigt inte skrivit sedan gymnasieinlämningarna). Vet inte vart det leder, kanske slänger jag upp det här kapitel efter kapitel så att det inte behöver ligga och damma igen helt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0