Cut, slice, peel

Dissektion då jaa :) Sitter i datorsalen och førdrøjer tiden tills dagens sista skærande ska børja vid ett. Har varit en såndær typisk anti-Sara dag idag. Jag førsov mig, hann inte æta frukost, bilen startade inte, tåget var førsenat och sedan ænnu mer førsenat, bussen kørde førbi min hållplats och det kænns som att gårdagens hemtenta inte gick så himla bra.. Fast jag fick ju faktiskt både se Pay it forward och dricka lite vin igår. Men men, ikvæll ska jag lægga mig tidigt och hoppas på att jag får lægenheten på Frederiksberg. Och så ska jag ha ordning på mina papper till både Polisen och CSN så det kan postas imorgon. Hmm, jag gillar inte att skriva med danskt tangetbord.. Jobbigt nær jag inte får "rætt" bokstæver. Vem vill førdriva helgen med mig? :) Ær før førsta gången på vældigt længe ledig en søndag, så det betyder sovmorgon och kanske lite extra fest kvællen innan. Och inga bekymmer om kommande førelæsningar och bøcker som ska læsas i all hast!! xD

Måste ju ge det ett litet plus om att det faktiskt snøat imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0