Let's pass over to the other side :)

Ja jag har som vanligt kört stenhårt på inaktivitet, tycker det funkar bäst, eller? Nä men med mycket skola, jobb och extremt pluggande blir det inte många minuter över till att skriva. Fast om jag skär ner på mina timlånga samtal med Robert så kanske jag lyckas klämma in ett litet inlägg varje kväll innan jag ska sova. Han håller mig uppe till fyra på morgonen, vilken tur att jag inte behöver gå upp vid fyra för att vara i tid till skolan.. Nädå, jag får ju faktiskt en hel timmas sömn, sen blir det stress till tåget ^^ Det har hänt lite saker nu på sistone, ja riktigt bra saker som får en sådär varm och gosig inombords. Till exempel så har jag sagt upp mig från mitt jobb. Jag behöver aldrig mer (hoppas jag) koppla hamburgare till något annat än god snabbmat. Så i januari arbetar jag mitt sista pass på restaurangen och tar mig sedan över sundet för att prova lyckan på dansk mark. Lyckan är ju egentligen redan gjord eftersom mitt nya jobb startar direkt när mitt gamla slutar. Ingen semester här inte! Fast lite semester blir det ju, inget 40 grader varmt kök att stå i, jag får ha långa naglar, ingen frityrlukt i håret och ingen hy som blir dålig så fort man stämplar in. Numera blir det dansk lön och massage en gång i månaden (friskvård inom företaget kallas det visst), lyx lyx lyx! Nu fattas det bara att flytta och sen är ett helt nytt liv iordning. Hehe, nu ska jag bara lära mig allt om textilier och se snygg ut i svenska flaggans färger. Yes, jag ska börja jobba på allas vårt kära söndagsnöje, IKEA. Sen har det ju blivit full fräs med bararrangemangen i skolan, två rejäla kvällar som ni inte fått höra om ännu. Jag ska försöka berätta om den ena redan ikväll, och så var det ju veterinärgalan! Tror till och med att jag gömt undan lite bilder därifrån, så håll ut, ni ska få se alla hemska och oresonligt konstiga fyllebilder från mina kära upptåg med vännerna. Nu är det dags att hoppa i duschen och göra sig färdig inför bytet till vinterdäck, och en snabbis inom Burlöv för att lämna in min kära telefon. Ja, jag undrar hur mina telefoner kan vara såå känsliga. Är det mig eller dom det är fel på? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0