The book about our lives

Sitter här med mer eller mindre insomnia, hur kommer nu detta sig?, att jag ännu en gång ligger sömnlös hela natten. Jag gissar på att det finns för mycket tankar i min stackars förvirrade skalle. Alltså blir det Melissa Horn på repeat och ett mer eller mindre halvhjärtat försök att hitta bilder till ett litet album. Det får slipas på fram till nyår, sen skickas in som en litet present till mig själv från det nya 2010 som förhoppningsvis behandlar mig minst lika bra som detta 2009 jag nu lever i. Visste ni att man mäter sitt liv mer i motgångar än i medgångar? För det är i motgångarna vi får något ut av dom kvalitéer som vi besitter. Så det blir alltså ett album från 2004 till 2009, oj, fem år. Det kan nog bli intressant detta :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Fin blogg :) ojojojoj du har bloggat länge ser jag :)

2009-12-09 @ 17:13:36
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0