Same old thing

Samvetet, hur kommer det sig att det kickar igång när jag minst vill det? Som idag, under en match ser jag på honom och hela jag slås utav ett extremt dåligt samvete. Ett ex som jag inte borde känna skuld gentemot men som ändå framkallar dessa känslor. Det är konstigt att jag vill ha en bra relation till alla, ja även dom som en gång i tiden skadat mig på ett eller annat sätt.

Så, Malmö Open denna helgen alltså, en årlig handikapptävling som jag går på tillsammans med Carro =) Det är kul att heja på dom som spelar och vid det här laget känner man de flesta som är med. Alltså är risken för tystnad från mig stor under ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-16 @ 13:22:41
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0