.

Ja och så sitter jag här igen. Är nog egentligen bara på vardagsnätter som jag får skrivarbegär numera. Efter en fullspäckad helg så har jag äntligen varvat ner. Lolli fyllde 20 i lördags, grattis gumman!, och vi firade henne på tolvslaget efter att ha bowlat loss på Big Bowl under fredagskvällen. Boomers bjöd därefter på kul sällskap och lite gratis alkohol, så vi var verkligen på topp. Ja helgen innan var vi oxå ute så kanske är man tillbaka i sin gamla bana igen. Efter tre veckor i en lägenhet på Limhamn har jag lämnat mitt tillfälliga samboliv med Jonathan och är återigen tillbaka på Lejongården med djur och åker så långt ögat når. Fast iofs, vi ser Turning Torso i horisonten. Detta betyder även att jag återfått min laptop och bloggandet blir kanske lite mer frekvent nu igen. Datan min följde nämligen med min syster till Thailand för lite sol- och dyksemester. Efter att ha sett alla bilder från det lovande landet i öst är jag verkligen sugen på att åka bort, och för en gångs skull så lockar solen och en fin solbränna. En båtresa på Nilen hade inte suttit fel.

Bjuder på en bild på det glada födelsedagsbarnet med sin gratisdrink


Dessutom måste jag gratta kusinen min som fyller 19 år idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0