Avskrivning

På sommaren bloggar man mindre, man är mindre och mindre inomhus och om man som jag inte orkar lägga ner pengar på att mobilblogga så blir det längre och längre mellan inläggen. Har nu precis avslutat firandet för storasyster och snart ska jag krypa ner i sängen med min bok. Hela Twilight-serien är redan utläst och jag är en bra bit in i The Heart is A Lonely Hunter. Fördelen med allt mitt läsande är att det görs utomhus, vilket resulterar i att jag faktiskt inte ser så himla mycket ut som en albino för tillfället. Fast om jag ställer mig sidan om min mamma eller min syster så kan jag snabbt konstatera att min solbränna är obefintlig. Det får mig till och med att undra om vi verkligen delar samma genetiska anlag. Kanske är det brevbäraren som är min pappa? Fast iofs så är min pappa väldigt blek han med, så jag är nog i rätt familj ändå, trots att jag ofta känner mig lite missplacerad. Till utseendet är jag inte särskilt lik min syster, hon är modellsnygg, och jag är, ja, medelmåttig. När jag var yngre kunde inte mina killkompisar prata med henne för dom blev så nervösa i hennes närvaro, och egentligen har det nog inte ändrats så mycket med åren. Jag brukar undra hur jag skulle sett ut om jag haft hennes kropp (inte för att jag varken skulle ha orken eller tålamodet till att träna mig till den), våra utseenden är inte riktigt som natt och dag, men nästan. Fast våra röster är lika, skrämmande lika, och det är det som får människor att inse att vi faktiskt är systar. Annars brukar dom bara tro att hon är min äldre och mycket snyggare kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0