Bortblåst?

Meningen var att jag skulle skriva ett långt inlägg om huruvida människor är och känner sig ensamma den större delen utav sina liv, men allt jag hade i huvudet försvann nu när jag satte mig här. Får helt enkelt utlova att jag skriver det en annan dag istället. Kanske sitter jag och skriver ner det i ett block under morgondagen :) Ja inget skrivande här imorgon iaf, ska nämligen upp över Hallandsåsen och leka prisjakt med Carro. Enda jag har på min inköpslista är dock nya bläckpatroner till skrivaren, mer än så håller min ekonomi inte till, ja eller en bikini kanske. Måste ju ha nått nytt och fint till Linus poolparty ^^ För tillfället är jag nämligen snål och sparar ihop till en eventuell NY-resa i augusti. Det hela beror på om syster fortfarande vill åka, ja och om jag får ihop tillräckligt med pengar.. Då hörs vi på fredag tidigast, tror jag, man vet aldrig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0