Avkopplande träning

Det där med att låtsas att jag simmade i en pool någonstans i Medelhavet var rätt svårt. Vattnet var kallt och att man trängs som sardiner på två öppna banor gör det faktiskt omöjligt. Jag är inte så mycket för simhallar. På något sätt tycker jag inte om att simma bland en massa pensionärer som hela tiden ska stirra på ens bröst när man ställer sig vid kanten för att dricka. Kvällarna är bäst att simma på, då är det nästan bara folk i min ålder som simmar. Ja jag och alla tävlingssimmare ligger sida vid sida på de olika banorna. Fast kan ju inte precis säga att jag håller samma klass som dom. Men visst är det skönt att simma och efter 30-35 längder brukar man känna ett lugn i kroppen. Tror jag ska dra med älskling och simma imorgon :)

Just det, vakna upp och det var snö ute. Vad fan var det egentligen?
Ska vi inte ha vår någon gång eller?

Kommentarer
Postat av: Helena

sv: tack! =) ja, min lägenhet skulle vara väldigt tom om IKEA inte fanns ;)

2009-03-24 @ 12:14:53
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0