.

Earth Hour idag då ja. Var rätt mysigt att släcka ner hela huset och istället tända en massa levande ljus. Har precis kommit in från ett dopp i badtunnan så nu är man både mör och luktar rökt. Sen igår har den inte hänt så mycket, bara jobbat och haft middag med familjen. Syster och hennes sambo är fortfarande kvar. Ja bor man på landet så sover gästerna oftast över, om dom nu dyker upp så att säga.

Tror att det blir utgång näste helg. Är väldigt sugen på det just nu. Kanske lite Möllan och sedan KB? :) Evigheter sedan jag var där sist.

Kom ihåg att ställa om till sommartid

Kommentarer
Postat av: Terese

Måste säga att du har en fin blogg.

Gjort något kul i helgen?

2009-03-29 @ 14:46:21
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: keela

Jag trodde jag skulle glömma att ställa om klockan, men jag var duktig och kom ihåg:D

2009-03-30 @ 01:55:49
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0