Fredagsavrundning

Så, efter träning, en god middag, glass och en massa vin vid teven blir det snart dags för mig att lägga mig. Kan säga att det känns i hela kroppen att jag har simmat flera dagar i rad nu. Blir det rätt par som vinner Let's Dance? Kanske, kanske inte. Jag menar alla dom är lätt bättre än mig på dansgolvet, trots ett år med bugg på schemat. Jag kan göra en diplow and that's kinda it. Tänk vad jag kommer att behöva träna på vals och foxtrot inför sommarens alla bestyr. Sen blir det ju helt klart bugg på dansbanan under Malmöfestivalen =) Någon mer än jag som alltid lyckas hamna där? Det är något speciellt med den "svenska" stämningen som råder bland kasedans och dansband - Som min svenskalärare i nian sa, det finns inget så svenskt som en kall öl på sommarkvällen med dansbandsmusik spelandes i bakgrunden.  Och så slänger vi in lite Perikles så har vi en riktig Malmöfestivalskväll. Ja och på tal om Perikles, deras nya singel är ju riktigt bra. Ja, jag är lite helylle emellanåt, men det är ju därför alla gillar mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0