Jobbelijobbjobb

Så, då är man återigen på jobbet. Börjar om sådär en kvart. Med en huvudvärk som heter duga och ögon som knappt kan hållas öppna, tror jag borde pensionera mig redan nu och ägna mig åt dagar hemma i soffan med mina kära böcker. Nä, men man får helt enkelt ta det lite lugnare vissa dagar. Igår skickade jag in mina ansökningspapper till Köpenhamn, så nu håller jag tummarna ^^ Sen blev det myskväll med älskling. Han hittade mina brev när vi skulle sova, och att få honom att inte öppna dem var svårt =P Någon gång kanske han får det, men inte nu. Sen var jag med honom hos frisören idag och han fick kort hår, mycket kortare än vad jag tidigare sett honom i. Men det var riktigt fint =) Nä, dags att ta tag i mitt liv. Hoppas ni alla får en trevlig torsdagskväll i snöblasket. Min vila kommer inte förrän efter halv tolv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-13 @ 08:24:27
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0