Renoveringsobjekt eller renoveringsmani? Det bestäms i betraktarens öga

Idag är jag helt slut, slut i huvudet, i kroppen och jag vill bara lägga mig ner och sova. Blev sålt 100% över budget idag på jobb. (Budgeten var på 19000 och vi sålde 40000) Så snacka om att det var ett nöjt men ändå trött team som klappa om varandra efter ett intensivt 5-timmars pass. Kan säga att det känns väldigt skönt att vara hemma nu, även fast jag rensat min garderob och ställt iordning allt - inklusive alla skor. Imorgon blir det en tripp till IKEA där man ska köpa lite gardinstänger som ska göras om till skohyllor. Walk-in closet is the shit helt enkelt! Även om jag numera har det väldigt tomt på mina hyllor. Hälften utav väskorna och kläderna är borta. Får handla lite nytt med lönen jag får i April. Den jag får nu ska nämligen läggas på ett par nya ridstövlar ^^ Såå, dags att slänga i sig lite marulk och dricka något gott. Sedan är det dags att gå tillbaka till garderobsrenoveringen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0