Bloggen som nästan alltid sover

Jag har varit riktigt riktigt dålig på detta med innehållsrika inlägg nu på sistone. Har helt enkelt inte hittat något med substans att skriva. Tror att min skrivarförmåga försvunnit nu när jag faktiskt är mer eller mindre nöjd med mitt liv. Så, haft lite utgångar och förälskat mig i både Distortion och Deep. Tog inte mer än fem minuter från att jag kommit in på stället till att en kille tyckte att vi pratat tillräckligt länge för att jag skulle vilja kyssa honom. Kanske inte riktigt min typ, plus att han kändes för gammal, men vad vet jag, han kanske bara var 25? Rockklubbar tenderar att ha lite högre snittålder och det märktes verkligen. Sedan lyckades jag förolämpa en och samma kille tre gånger (det magiska tre är oundvikligt tydligen) och som straff skulle jag spela Guitar Hero och sjunga karaoke på klubbens ovanvåning, en aktivitet som han stod ansvarig för. Ett straff som jag (oturligt nog för honom) gillade väldigt mycket och som jag avklarade med bravur. På klubben fanns en väldigt snygg vakt, dock fegade jag till och kom inte loss med "raggningsbeteendet" i tid. När jag väl var varm i kläderna kunde han inte hittas och när jag väl såg honom var han upptagen med ett gripande. Inte rätt tillfälle att lämna sitt nummer då nä ^^ Stackars kille dock, han fick inte veta hur underbar jag är.

Sedan har det varit 20-årsfirande för både David och Carro, valborgsfirande och en massa massa jobb. Mellan detta lyckades jag klämma in lite skola, ridning och ett intagningsprov till Veterinärhögskolan. På måndag har jag min muntliga tenta och att vara allra först ut är lite läskigt faktiskt. Tänk så blir min danska inte godkänd och kanske låter jag helt fel när det väl kommer till kritan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0