Kompis det går bra nu!

Någon mer än jag som tycker att livet rullar på bra som fan nu? :) Trots långa skoldagar och alla böcker som ska läsas så lever jag som aldrig förr. Igår var det matlagning hos Alex med gänget och när killarna drack sig mer än lulliga på rödvin fick lilla jag med bilen nöja mig med läsk, men inte gjorde det något. Inte heller när dom ringde mig fyra imorse och ville att jag skulle komma tillbaka till lägenheten och festa med dom som precis kommit hem från Crown. Idag har det varit sådär mysigt svalt i Köpenhamn och inte ens regnet i Lund kunde få mig nedstämd. Jag har fixat parkeringskort till Lund C, så nu kan jag återigen parkera under stationen och slippa gå från Polhem, och så drog Frida mig i jackan när jag kryssade fram bland människorna i stan. Så himla kul att träffa henne igen!, och jag minns verkligen varför jag älskar och saknar henne. Dagens guldkant utöver vår catchup är lätt ett samtal med inbjudan till arbetsintervju i Köpenhamn. Ett arbete i staden gör letandet efter en lägenhet mycket lättare också. Idag ääälskar jag mitt liv! Sen har jag även fått bort alla tovor ur Tias väldigt långa päls nu, så inga mer saxar behövs för att klippa bort jobbiga tussar. Nu blir det dags för att städa garderoben och köra en runda med dammsugaren överallt, att ha katt gör inte det så lätt när man ska hålla rent. Hehe, ja inte heller eftersom hon leker med alla saker som hamnar på golvet, inte undra på att jag varit av med både min bankdosa och modemet till mitt mobila bredband i ett par dagar nu. Båda låg under min säng och boven såg så otroligt oskyldig ut när jag tog dom ifrån henne. Som sagt, städa nu, sen fika på lite gott jag köpte med från Köpenhamn och sen läsa på lite inför morgondagens föreläsningar och övningar. Kanske är jag lite mer vuxen nu ändå?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja det är nog sant. Men bortsett från alla upprepningar och att den stundtals var ganska långtråkig så var den bra:)

Kanske jag skulle ta och läsa böckerna :)

2009-11-26 @ 13:10:37
URL: http://malinenglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0