Lyckolista

Jag är lite missnöjd för tillfället på min ekonomi, och faktumet att jag inte hittar en lägenhet! Skulle ju köpa mina böcker via Adlibris och på så sätt tjäna in lite pengar på att slippa köpa dom i skolan och därmed inte behöva betala i dansk valuta. Men så får man ett mail idag där det står att titlarna har utgått ur Adlibris sortiment, så nu har jag inte längre pengar så att det räcker till alla böcker.. Piss kallar jag det! Men, därför bestämde jag mig för att göra en liten lista över saker som gör mig lycklig just nu, och som kan få bort mina onda tankar om pengaproblem för en liten stund.


Saker som gör mig lycklig just nu:

  • 3 dagar tills att jag fyller 20
  • 10 dagar till New Moon har premiär (Lolli och jag, Royal, ftw!)
  • Jag ska på krogen med mina vänner och fira grisen (mig) på fredag
  • Bal med Lolli i Köpenhamn på lördag
  • Slapp parkeringsböter idag, trots att jag parkerat utan att ha betalat OCH mötte en lapplisa när jag lämnat bilen
  • Om allt går som lovat så får jag en ny laptop i födelsedagspresent
  • Tia har nästan slutat med att kissa ner min säng och mina kläder (en kudde på två dagar är framsteg)
  • Cassie kan bo hos grannarna, jag behöver inte brådska med ett nytt hem :) Även om jag vill behålla henne..
  • Jag har världens bästa vänner som håller mig glad hela tiden
  • Ett utgångssällskap som är precis lika galet som mig
  • Imorgon kommer Linus för vattenpipa och catch-up
  • Detta blocket har jag tre sovmorgnar (9.00 och 9.25), det betyder en timmas längre sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0