New Moon-hysteri deluxe

Någon mer som drabbats utav New Moon-fenomenet idag? Ja kan ju säga att jag var en av dom som ville ha guldbiljetter till den efterlängtade kvällen. Vilken tur att jag somnat sidan om datorn inatt, så det var ju bara att logga in på sf och börja boka. Fast det var ju det här med över-belastning.. Skulle precis bekräfta mitt köp när siten stängdes ner och då blev man utan superplatser. Fast gjorde en reservation på mobilen och hoppas att den nu gäller eftersom jag faktiskt fick en bekräftelse via sms. Skulle det inte göra det (vilket jag misstänker) kan jag nog gå lite bärsärk och få ut lite utav den överskottsenergi jag lagrat upp. Så imorgon ska jag ta en liten runda i Malmö och hämta ut både biljetter och mitt mobila bredband. Men innan dess blir det en arbetsintervju i Köpenhamn och en förhoppningsvis framtida anställning.

Just nu sitter Tia och jag i min säng, nerbäddade under duntäcket och bara myser. När det är sånt här väder har jag inte hjärta att starta hennes liv som utekatt, det blåser ju och regnar! Att hon har en riktigt tjock päls bryr jag mig inte om, och att dom andra katterna är ute tycker jag inte är något konstigt. Men man blir väl lite blödig när en innekatt sitter ute i stormen och jamar olyckligt för att den vill in.


Lilla Tia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0